close

undefined

Wolves (Selena Gomez & Marshmello)

In your eyes, there's a heavy blue   在你的眼裡,有一抹憂鬱
One to love, and one to lose   一面是愛,另一面是失去
Sweet divine, a heavy truth  甜美而聖潔,是個沈重的事實
Water or wine, don't make me choose   水與酒,別強迫我選擇

 

[Pre-Chorus]
I wanna feel the way that we did that summer night, night   我想要再次感受那年夏夜我們擁有的感覺
Drunk on a feeling, alone with the stars in the sky   被感官淹沒,伴著天上的星星

 

[Chorus]
I've been running through the jungle   我奔馳過了叢林
I've been running with the wolves   與狼群一起奔跑
To get to you, to get to you   只為了找到你,找到你
I've been down the darkest alleys   我穿過會幽暗的小巷
Saw the dark side of the moon   看了月亮的暗面(意指生命中灰暗的部分)
To get to you, to get to you   只為了找到你,找到你
I've looked for love in every stranger   我在每個陌生人身上找尋愛
Took too much to ease the anger   取走了太多的愛只為了緩和氣憤
All for you, yeah, all for you   全是為了你,全為了你
I've been running through the jungle   我奔馳過了叢林
I've been crying with the wolves   與狼群一起哭嚎
To get to you, to get to you, to get to you   只為了找到你,找到你

To get to you   只為了找到你,找到你
To get to you   只為了找到你,找到你

Your fingertips trace my skin   你的指尖滑過我的肌膚
To places I have never been   碰了那些我也門碰過的地方
Blindly, I am following   我盲目地跟從
Break down these walls and come on in   擊倒這些高牆,然後進來吧

[Pre-Chorus]

[Chorus]

To get to you   只為了找到你,找到你
To get to you   只為了找到你,找到你

[Chorus]

_________分隔線呦_________

Selena的新歌出來了!!!

這首歌預告了將近一個月 出來的前一天還釋出一小段preview

音樂是Marshmello大神 跟Selena合作怎麼可以不期待!

天啊我還死守到半夜在等他公佈~但很值得!

歌詞是比較抽象的描述一段已經分開的情人 思念過去彼此的愛戀

度過了多少危險或令人不快樂的地方 只為了再次感受和那個人陷入情網的感覺

也許是寂寞難耐 也許是分開後才發現需要對方

從第一句Selena的聲音出現就瞬間愛上這首歌 覺得這首是大成功!

絕對會變成我的愛歌之一 Fetish和Bad Liar都花了一陣子聽才覺得比較順 但這首是第一眼就愛上!

希望你們也喜歡~有什麼問題或喜歡的音樂都還歡迎在下面留言給我:)

arrow
arrow

    薇拉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()